31 Mac 2020

Sinopsis Telefilem Pemuja Rahsia (TV3)




Telefilem Pemuja Rahsia, Telemovie Pemuja Rahsia, Cerekarama Pemuja Rahsia, TV3, Pelakon Utama Telefilem Pemuja Rahsia,
Cerekarama Pemuja Rahsia TV3


Telefilem Pemuja Rahsia telah pun disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 28 March yang lalu. Antara pelakon telefilem Hun Haqeem, Intan Najuwa, Rita Rudaini, Haliza Misbun, Fiza Thomas dan ramai lagi. Selain itu telemovie Pemuja Rahsia ini diarahkan oleh Riza Baharudin dan diterbitkan oleh Zeel Production Sdn Bhd. Aku suka dengan jalam cerita telefilem ini sebab suspen dan siap ada plot twist gitu okey. Malah para pelakonnya juga best - best belaka. Bagi yang terlepas tengok telefilem ni, boleh baca sinopsis telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Pemuja Rahsia (TV3)

Mengisahkan Adam (Hun Haqeem) yang menjadi kegilaan ramai perempuan disebabkan wajahnya yang kacak. Dalam masa yang sama Hawa (Intan Najuwa) adalah salah seorang yang obses serta meminati Adam dalam diam. Hawa juga tinggal berjiran dengan Adam namun Hawa tidak berani nak menegur Adam sebaliknya hanya memerhatikan Adam dari jauh saja. Peristiwa gelap yang menimpa Hawa suatu masa dulu mempengaruhi sikap dan personaliti Hawa. Di mana Hawa menjadi pendiam dan gemar mengurung diri dalam bilik.
Telefilem Pemuja Rahsia, Telemovie Pemuja Rahsia, Cerekarama TV3, Pelakon Utama Telefilem Pemuja Rahsia,
Maksu (Rita Rudaini) yang merupakan mak saudara Hawa berasa risau melihat keadaan Hawa. Adam juga makin stress bila pensyarahnya (Haliza Misbun) turut menggodanya. Tak lama kemudian Hawa cuba memberanikan diri untuk menegur Adam dan Adam memberikan reaksi yang baik pada Hawa. Pada pertemuan seterusnya Hawa  berterus - terang pada Adam dan meluahkan rasa hatinya. Namun penjelasan Hawa telah membuatkan Adam menjadi marah. Dalam masa yang sama orang - orang yang cuba rapat dengan Adam diganggu dan dicederakan oleh seseorang yang tak dikenali. Apa yang berlaku seterusnya?..

Jom Baca ini juga ➞ Resipi Ketam Masak Pedas Ala Thai

1 ulasan:



My Random Post