20 Jun 2019

Baca Online Novel lsteri Aku Kalis Cinta




lsteri Aku Kalis Cinta, Novel lsteri Aku Kalis Cinta, Karya Mawar Kamila, Sinopsis Novel lsteri Aku Kalis Cinta, Novel Online, Baca Online Novel, Baca Online Novel lsteri Aku Kalis Cinta Bab 1 Hingga Bab 33, Drama Adaptasi Novel, Drama Melayu TV3 2019, Slot Samarinda, TV3, Cetera Hati Diya, Drama Cetera Hati Diya, Drama Baru Fattah Amin, Pelakon Drama Cetera Hati Diya, Fattah Amin, Azar Azmi, Zila Bakarin, Azrel Ismail, Faye Kusairi, Raja Hakim, Asha Zainul, Melanie Tan, Mak Wan Latah, Cover Depan Novel Isteri Aku Kalis Cinta,
Drama Cetera Hati Diya Adaptasi Novel Isteri Aku Kalis Cinta Karya Mawar Kamila

Novel Isteri Aku Kalis Cinta karya Mawar Kamila telah diadaptasikan menjadi drama bersiri bertajuk Cetera Hati Diya dan mempunyai 15 episod serta disiarkan di slot Samarinda TV3. Fattah Amin akan melakonkan watak Zahil, manakala Azar Azmi pula akan melakonkan watak Diya. Pelakon Azrel Ismail pula akan membawa watak sebagai Zakuan, Zila Bakarin sebagai Dato Laila, Faye Kusairi sebagai Kamelia, Raja Hakim sebagai Syamil, Asha Zainul Maira, Melanie Tan sebagai Rania. Novel ini diterbitkan pada March 2014 yang lalu. Jadi sambil - sambil tengok drama Cetera Hati Diya lakonan Fattah Amin dan Azar Azmi di TV, korang juga boleh baca versi novelnya yang bertajuk Isteri Aku Kalis Cinta ni secara online juga. Caranya mudah je, korang cuma perlu klik link - link yang ada kat bawah sekali tu ye. Sebelum tu jom tengok sinopsis novel ini dibawah okey. Selamat membaca ye..




Sinopsis Novel Isteri Aku Kalis Cinta (Drama Cetera Hati Diya)

A“Saya harap, saya benar-benar kalis cinta. Saya tak mahu mencintai awak. Saya terlalu ingin membenci awak. Andai masa dapat diundur, saya nak perkahwinan ini tak pernah terjadi supaya saya tak akan pernah memberi hati pada awak.” ~ Diya. Pada Diya, Zahil hadir mengubat luka silamnya kemudian merobek pula luka yang lebih dalam. Maaf? Diya memilih, tidak! Hancur luluh hati Zahil Hariz apabila bahagia yang mereka bina musnah kerana kedegilan Diya. Zahil tiada upaya untuk mengubah masa silam Diya sebagaimana dia tidak berdaya mengubah hubungan cinta mereka yang cukup rumit. Kemunculan watak Zakuan, Syamil, Tina dan Nadya menambah konflik sedia ada. 

lsteri Aku Kalis Cinta, Novel lsteri Aku Kalis Cinta, Karya Mawar Kamila, Sinopsis Novel lsteri Aku Kalis Cinta, Novel Online, Baca Online Novel, Baca Online Novel lsteri Aku Kalis Cinta Bab 1 Hingga Bab 33, Drama Adaptasi Novel, Drama Melayu TV3 2019, Slot Samarinda, TV3, Cetera Hati Diya, Drama Cetera Hati Diya, Drama Baru Fattah Amin, Pelakon Drama Cetera Hati Diya, Fattah Amin, Azar Azmi, Zila Bakarin, Azrel Ismail, Faye Kusairi, Raja Hakim, Asha Zainul, Melanie Tan, Mak Wan Latah,

“Allah memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat.

 Tetapi mengapa Allah hanya anugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Allah telah berikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Dan awak, Adelia Dayana adalah cinta saya.” ~ Zahil. 

Memberi kasih pada yang tidak mahu menghargai, sakitnya bagaikan patah hati. Hakikatnya, Zahil tak pernah meragui hati Diya. Namun apabila ada insan lain yang mampu buat Diya mengukir senyum, Zahil beralah dengan memberi hak kepada Diya untuk membuat pilihan. Penceraian atau kemaafan? Apakah pilihan Diya? ‘Isteri Aku Kalis Cinta’ merungkai penghujung sebuah dendam dan penantian.



Baca Online Novel Isteri Aku Kalis Cinta Bab 1 Hingga Bab 33



Bab 32 & 33 Novel Isteri Aku Kalis Cinta (untuk baca bab seterusnya, sila dapatkan novel ini di pasaran ye)

< Blog Dari Hati Miss Mulan >

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post