23 Apr 2020

Ending Drama Ironi Kasih (TV3)




Episod Akhir Drama Ironi Kasih, Ending Ironi Kasih, Slot Akasia, TV3, Drama Slot Akasia, Poster Drama Ironi Kasih, Pelakon - Pelakon Drama Ironi Kasih, Aqasha, Intan Najuwa, Intan Ladyana, Afifah Nasir, Isaac Iman, Dato Fizz Fairuz, Fauziah Ahmad Daud,

Dah sampai ke episod 15 dah yang merupakan episod terakhir untuk drama Ironi Kasih ni. Best gak drama ni yang bertemakan dendam gitu. Dalam episod 14 Kasih (Intan Najuwa) dah reveal siapa diri dia sebenarnya serta motifnya yang nak membalas dendam pada Johan (Aqasha) tu. Nampak Johan terkejut besar dan menyalahkan dirinya disebabkan dosanya yang lalu. Kasih pula menghilangkan diri dan balik ke kampung, namun hanya jirannya saja yang tahu Kasih ada di kampung tu. Kasih juga mengandung, manakala Emilia (Intan Ladyana) dah berubah menjadi baik dan bertudung gitu. Megat (Dato Fizz Fairuz) pula bahagia dengan Maira (Afifah Nasir) dan tak sabar menanti kelahiran anak sulung mereka. Selain itu aku juga suka dengan OST drama Ironi Kasih ni, especially lagu Sembah nyanyian Naim Daniel tu.




Ada 2 persoalan yang belum terjawab dalam drama ni dan kemungkinan besar akan terjawab di episod akhir drama Ironi Kasih ini. Persoalannya adakah benar Megat yang merogol Suri? sebab Johan menafikan sekerasnya yang dia merogol Suri. Apa yang buatkan Johan benci sangat dengan Megat?. Awalnya aku ingatkan Kasih balas dendam dekat orang yang salah sebab ingatkan Johan ni baik. Tapi betullah Johan dulu memang jahat, dia tinggalkan Suri untuk kahwin dengan perempuan kaya iaitu Emilia.Apa pun aku rasa ending drama ni mesti happy endinglah kan, Johan berbaik semula dengan Kasih.


Update!!

Sad ending drama Ironi Kasih ni..Kasih mati lepas melahirkan anaknya. Kasih tak sempat jumpa Johan atau tengok anaknya tu. Megat yang bagitau Johan yang Kasih ada kat hospital. Rupanya Megat tak jahat pun, dia tak ada kena mengena dengan Suri atau pun kes rogol Suri tu.. Johan dan Emilia nampak macam dah rujuk balik atau pun akan rujuk semula di kemudian hari. Lepas ni drama Bukan Gadis Biasa akan menggantikan drama ini.


4 ulasan:

  1. Tak tengok sgt cite nie.tpi jln cite nya buleh tahan gak

    BalasPadam
  2. laa tak tengok lah drama ini...

    salam kenalan dari oohsenyum, oohsenyum dah follow blog ini. Berminta tak tukar link dengan oohsenyum macam bloglist.

    Jom...kalau berminat comment kat ye

    https://www.oohsenyum.com/2017/03/bantu-blogger-yang-memerlukan-2020.html

    BalasPadam
  3. ramai kata tak best so tak jadi la nak tengok. hopefully happy ending la untuk watak utama

    BalasPadam



My Random Post