22 Dis 2019

Telefilem Durian Oh Durian (Cerekarama TV3)




Durian Oh Durian, Telefilem, Telemovie, Slot Cerekarama, TV3, Telefilem Durian Oh Durian, Telemovie Durian Oh Durian, Cerekarama Durian Oh Durian, Sinopsis Telefilem Durian Oh Durian, Senarai Pelakon Telefilem Durian Oh Durian, Ungku Ismail Aziz, Bella Dally, Dian P. Ramlee, Dato Jalaluddin Hassan,

Telefilem Durian Oh Durian akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 21 Disember 2019 ini. Antara pelakon telefilem Durian Oh Durian ini adalah Ungku Ismail Aziz, Bella Dally, Dian P. Ramlee, Dato Jalaluddin Hassan dan ramai lagi. Ungku Ismail Aziz dan Bella Dally turut bergandingan sebagai adik - beradik dalam drama bersiri popular Adellea Sofea. Lebih menarik bila telemovie Durian Oh Durian ini turut diarahkan oleh Ungku Ismail Aziz dan diterbitkan oleh Paragon Radical Sdn Bhd. Memang nampak menarik telefilem ini kan sebab jalan ceritanya unik. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah ye..




Sinopsis Telefilem Durian Oh Durian Lakonan Ungku Ismail dan Bella Dally (TV3)

Kehidupan Midie, seorang pemuda menjadi haru biru apabila, apa yang berlaku dalam hidupnya dikaitkan dengan pokok durian yang ditanam oleh datuknya semasa dia dilahirkan. Apa yang berlaku seterusnya?..


~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post