16 Sep 2019

Sinopsis Telefilem Aneh Lakonan Fattah Amin dan Elyana




Aneh, Telefilem, Telemovie, Telefilem Aneh, Telemovie Aneh, Sinopsis Telefilem Aneh, Astro Citra, Slot Citra Exclusive, Telefilem Baru Fattah Amin, Telefilem Seram, Senarai Pelakon Telefilem Aneh, Fattah Amin, Elyana, Gen Darwish, Syaffiq Sahli, Puteri Rayyana Rayqa, Juita Johari, Zaidi Omar, Izz Irfan, Telefilem Siaran Astro Citra 2019,
Telefilem Aneh Lakonan Fattah Amin dan Elyana - Astro Citra

Telefilem Aneh akan disiarkan di slot Citra Exclusive, Astro Citra pada 14 September 2019, jam 9 malam. Antara pelakon telefilem Aneh ini adalah Fattah Amin, Elyana, Gen Darwish, Syaffiq Sahli, Puteri Rayyana Rayqa, Juita Johari, Zaidi Omar, Izz Irfan dan ramai lagi. Wan Hasliza menjadi penulis skrip serta pengarah bersama dengan Wan Alauddin untuk telemovie Aneh ini dan telemovie ini diterbitkan oleh KL Motion Pictures & Screenworks International. Nampak menarik kan telefilem Aneh ni, telefilem seram gitu, plus ni kali pertama aku tengok Fattah Amin dan Elyana berlakon sekali. Apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie Aneh di bawah ini okey..




Sinopsis Telefilem Aneh Lakonan Fattah Amin dan Elyana di Saluran Astro Citra

Nadia (Elyana) dihantui dengan kehadiran bayangan Ilham yang sedang koma meminta bantuan daripadanya. Tidak tahan dengan gangguan itu Nadia meminta bantuan Musa Adam (Fattah Amin) seorang bekas pengamal perubatan islam yang kini telah mengasingkan diri dari dunia tersebut. Musa Adam menolak keras permintaan Nadia untuk menjaga keselamatan anaknya kerana peristiwa sebelum ini telah memgorbankan nyawa isterinya. Apa yang berlaku seterusnya?


~ Blog Dari Hati Miss Mulan ~ 

3 ulasan:

  1. hmmm... nampak macam best...

    psst... thanks sudi join segmen Mia.

    blog anda tersenarai di https://www.mialiana.com/2019/09/senarai-url-blog-36.html

    BalasPadam
  2. tak perasan lak kat rumah ada tak channel citra

    BalasPadam



My Random Post