4 Ogo 2019

Telefilem Hassan Turbo - Cerekarama TV3




Hassan Turbo, Telefilem, Telemovie, Telefilem Hassan Turbo, Telemovie Hassan Turbo, Sinopsis Telefilem Hassan Turbo, Cerekarama Hassan Turbo, Slot Cerekarama, TV3, Cerekarama TV3 2019, Telefilem TV3 2019, Pelakon Telefilem Hassan Turbo, Pekin Ibrahim, Saidi Sabri, Issey Fazlisham, Engku Sulwani, Laila Nasir, Poster Hassan Turbo,
Cerekarama Hassan Turbo (TV3)

Telemovie Hassan Turbo akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 3 Ogos 2019, jam 9.30 malam. Antara pelakon telefilem Hassan Turbo ini adalah Pekin Ibrahim, Saidi Sabri, Issey Fazlisham, Engku Sulwani, Laila Nasir dan ramai lagi. Selain itu telefilem Hassan Turbo ini diarahkan oleh Sabri Yunus dan diterbitkan oleh Balang Rimbun Sdn Bhd. Nampak menarik telemovie Hassan Turbo ini kan, jalan ceritanya unik, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telefilem ini di bawah okey. 




Sinopsis Telefilem Hassan Turbo Lakonan Pekin Ibrahim

Kisah maruah lelaki yang tercemar kerana perlawanan Muay Thai. Duan Betis Besi kalah di tangan Hassan Turbo di sebuah perlawanan Muay Thai. Kerana dendam, Duan telah melarikan anak Tok Guru mereka. Apa yang berlaku seterusnya?..

Jom Baca ini juga ➔ Review Drama Korea Haechi

(Blog Dari Hati Miss Mulan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post