30 Jun 2019

Telefilem Kau Langit Aku Laut (Cerekarama TV3)




Kau Langit Aku Laut, Telefilem, Telemovie, Telefilem Kau Langit Aku Laut, Telemovie Kau Langit Aku Laut, Sinopsis Telefilem Kau Langit Aku Laut, Cast, Pelakon Telefilem Kau Langit Aku Laut, Izzue Islam, Azira Shafinaz, Aman Graseka, Biodata Terkini Azira Shafinaz, Cerekarama, TV3, Cerekarama TV3 2019, Cerekarama Kau Langit Aku Laut,
Telefilem Kau Langit Aku Laut - Cerekarama TV3

Telemovie Kau Langit Aku Laut akan disiarkan di slot Cerekarama pada 29 Jun 2019 ini di TV3, jam 10 malam. Antara pelakon telefilem Kau Langit Aku Laut ni adalah Izzue Islam, Azira Shafinaz, Aman Graseka dan ramai lagi. Selain itu telefilem ini diarahkan oleh Feroz Kader dan diterbitkan oleh FJ Pictures Sdn Bhd. Nampak menarik telemovie Kau Langit Aku Laut ni kan, apa pun jom tengok sinopsis ringkas telemovie ini di bawah ye.




Sinopsis Telefilem Kau Langit Aku Laut Lakonan Izzue Islam dan Azira Shafinaz

Mengisahkan Anas yang tak mahu lagi mempertaruhkan hidupnya sebagai penjenayah, setelah 7 tahun di penjara. Dia mengambil keputusan untuk pergi ke rumah pakciknya dan memulakan hidup baru lalu dia bertemu dengan April, apa yang berlaku seterusnya?.

Jom Baca Ini juga ➔ Biodata Terkini Azira Shafinaz

2 ulasan:



My Random Post