30 Jan 2017

My Favourite Ending - Korean Drama Challenge Part 15

My Favourite Ending - Korean Drama Challenge Part 15

Soalan ke 15 untuk Korean Drama Challenge ni adalah Your Favorite Ending?

Aku dah tengok banyak Drama Korea jadi memang susah nak ingat ending / kesudahan drama tersebut. Banyak yang ingat - ingat lupa gitu. Sebagai penonton pastinya kita semua suka dan mengharapkan ending sesebuah drama yang kita tonton akan berakhir dengan gembiranya iaitu happy ending kan, tapi kalau endingnya tak seperti yang kita harapkan memang sedihla kan, tapi kadang - kadang aku perasan gak ada ending - ending Drama Korea yang agak unik, tak kurang juga ending yang tergantung macam open ending yang menyuruh kita berfikir sendiri tentang ending yang kita suka. Bila masuk bab ending yang jadi kesukaan aku ni memang payah nak jawab so aku senaraikan jerla kat bawah ni ending drama korea mana yang aku suka tu hehe?
My Village Achiara's Secret
Liar Game
Big Man
Jackpot
The Master's Sun

Sebab aku suka ending - ending drama korea di atas adalah kerana di endingnya semua persoalan dalam drama tu akan terjawab dan selesai, tiada ending yang tergantung atau pun open ending semuanya dirungkai dalam endingnya. Ikutkan ada banyak lagi, tapi tu jer yang aku ingat masa ni hehe.

1 ulasan:

My Random Post